14. heinäkuuta 2015

Treeni-intoa välineurheilulla?


Hups. Ostin tällaiset!




Ne iski silmään Stadiumin alepöydästä, yksi ainoa pari ja hyvä alennus kyljessään. Kokeilin niitä jalkaan, ja olin ihan myyty. Niinpä kiikutin Nike Revolution 2:set kassalle, ja nyt mulla on ihanan pirteät neonkeltaisella höystetyt uudet treenikengät. Jospa näistä saisi vähän uutta treeni-intoa! Mä oon ainakin niin välineurheilija että muhun ainakin tuollainen höynäytys toimii. ;)

Mulle selvis muuten kassalla et nää on junior-mallia, mutta tuumasin et mitäpäs väliä sillä, kengät oli mulle just passelit ja loistavat jalassa, joten olkoon vaan lasten kengät! :D

Heti eilen illallahan niitä piti päästä kokeilemaan, ja hyvin rullas! Todella hyvät kengät jalkaan, ei yhtään hiertänyt tai painanut vaan tuntui heti hyvältä. Kunto puolestaan on päässyt vähän rapistumaan, mut suuntahan on vaan ylöspäin. :) Ja uusilla kengillä on paljon enemmän intoa lähteä kuluttamaan lenkkipolkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti