5. helmikuuta 2011

Luonnevikoja ja tunnustuksia

Sain Lauramainen- blogista tunnustuksen. Kiitoksia Laura, lämmitti mieltä! :)


Tähän tunnustukseen kuuluu, että sen saatuaan tulisi kertoa seitsemän asiaa itsestään. Pureudutaanpa näillä seitsemällä faktalla vähän luonteeseeni.. :D

1. Innostun helposti, ja usein. Innostuksen kohteet vaihtelee, mutta aina ne vie täysillä mukanaan ja oon kuin seitsemänvuotias intoni kanssa. :D Anteeksi läheiset kun joudutte puheripulipurkauksieni kohteeksi vähän väliä kun olen jostain innostunut! ;)
2. Olen haaveilija ja ideoija.
3. Ajattelen liikaa. Joskus vois ottaa vähän rennomminkin, ja olla analysoimatta kaikkea.. :P
4. Olen kärsimätön. Kun saan idean niin toimeen pitää yleensä ryhtyä heti, oli kyse sitten jostain käsityöjutusta, vaatehuoneen siivouksesta tai lomamatkan suunnittelusta. Kun tulee idea vaikka jostain käsityöjutusta johon ei löydy tarvikkeita kotoa, niin yleensä kauppaan on silti päästävä heti, en millään malta odottaa huomiseen. :D
5. Olen temperamenttinen...
6. ...mutta onneksi myös nopeasti leppyvä. ;)
7. Perusluonteeltani olen positiivinen, uskon että asiat aina jotenkin järjestyy.

Tämän haasteen mukaan tunnustus pitäisi antaa eteenpäin viidelletoista tyylikkäälle blogille. Olen nyt laiska enkä jaksa miettiä ja valita koska ihania, tyylikkäitä ja inspiroivia blogeja on niin monia. Haastankin siis lukijani kertomaan itsestään 7 asiaa kommenttiboksissa (tai blogilliset lukijat napatkaa tunnustus tästä ja tunnustakaa blogissanne), koska ois kiva tutustua! :)

Blogiin on myös tullut uusia lukijoita, tervetuloa mukaan! :) Kiva että jutut ja tekeleet kiinnostaa muitakin kuin itseä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti