21. huhtikuuta 2013

LivBox - Huhtikuu


Huhtikuun LivBox kolahti postiluukusta jo reilu viikko sitten, ja tällä kertaa boksin tuotteista kaksi on ollut mulla aktiivisessa käytössä heti siitä asti.


Boksin teemana oli silmät, ja tuotteet olivat...

  • Clinique All About Eyes Rich - silmänympärysvoide
  • Simple silmämeikinpuhdistustyynyt
  • Paese luomiväripaletti
  • Avene Eau Thermal -terveyslähdevesi

Simplen silmämeikinpuhdistusliinoja oon käyttänyt ennenkin, en jokapäiväisessä käytössä, mutta reissuille nuo on käteviä ottaa mukaan. Tykkään myös Simplen meikinpuhdistusliinoista, joten tämä on mieluinen tuote.



Avenen terveyslähdevesi aiheutti minussa vähän huvittuneisuutta, sillä sehän on vain vettä suihkepullossa. Sen kerrotaan kosteuttavan ihoa sekä rauhoittavan ihon ärtyneitä kohtia. En kyllä oikein usko näiden ihmevesien vaikutukseen, enkä ikinä olisi tuota itse ostanut, mutta toki aion tuon nyt testimielessä suihkia kasvoilleni. Katsotaan sitten, huomaanko mitään vaikutuksia, vai joudunko syömään epäilykseni. :D


Cloniquen silmänympärysvoide oli minulle mieluinen tuote, näin kallista silmänympärysvoidetta (ovh 36 €/15 ml) kun ei olisi tullut itse ostettua testiin. Cliniquen muista tuotteista mulla on ollut näytekokoja ennenkin, ja oon kyllä merkin tuotteista tykännyt. Häpeäkseni on myönnettävä, etten vieläkään ole alkanut käyttää silmänympärysvoidetta aktiivisesti, vaikka ikää on mittarissa jo 25. Tammikuun LivBoxissani sainkin Louis Widmerin silmänympärysvoiteen, jota sitäkin olen tainnut käyttää vain parina päivänä... Hups, ehkä täytyisi ryhdistäytyä, kiittäisin varmaan siitä itseäni kahdenkymmenen vuoden kuluttua. :D

Neljäs boksin tuote oli Paesen luomiväritrio- paletti. Minulle tuli paletti vaaleanpunaiseen ja luumuun taittavana, ja olenkin näitä sävyjä jo monena päivänä käyttänyt. Sävyt ovat sopivan vaaleita ihan arkimeikkiin, ja kivaa piristystä siihen että normaalisti käytän luomiväreistä aina harmaan ja ruskean sävyjä.

Tästä boksista tykkäsin siis kaikista muista, paitsi terveyslähdevesi nyt suoraan sanottuna on mielestäni vähän humpuukia. :D Vesi vanhin voitehista, mutta meillä sitä tulee hanastakin. ;) Nojoo, ymmärrän ettei tämä ole ihan samaa vettä kuin meidän hanavetemme, mutta siltikin olen skeptinen. Kolme neljästä boksin tuotteesta oli kuitenkin erittäin hyviä, heti käyttöön pääseviä tuotteita, joten olen kyllä tyytyväinen. :)


2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut jo jokunen vuosi tota suihkutettavaa vettä. Farmaseutti suositteli sitä mulle kun taas kerran hain kassikaupalla voiteita atopiaan. On oikeesti ollut hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no taisin olla turhan skeptinen, näin maalaisena vaan suihkepulloon pakattu vesi tuntuu hullulta ajatukselta. :D Mutta varmaan niissä veden mineraaleissa on sitten taikansa! Hyvä niin!

      Poista