8. maaliskuuta 2014

Helmikuun helmet


Taas olis aika koota kuukauden parhaita juttuja yhteen. Maaliskuun alku hurahti niin nopeasti, että jouduin hieraisemaan kaksi kertaa silmiäni kun katsoin päivämäärää, onko nyt jo kahdeksas päivä?? Näköjään, mutta ei se mitään, palataan vielä hetkeksi helmikuun parhaisiin.

Helmikuun paras hankinta: River Islandin musta nahkainen laukku. Puhdasta rakkautta! Se on ollut käytössä päivittäin koko kuukauden, ja jaksan edelleen ihastella sen upeutta. Ja mikä parasta, nahkahan vaan paranee aluksi käytössä, olkahihna alkaa pikkuhiljaa pehmentyä ja tuntua sitä myöten vieläkin mukavammalta käytössä.




Kuukauden suurin innostus: Kirjoneule. Ajattelin kokeilla kirjoneuletta, ryhdyin hommaan aika epäluuloisena, mutta kävikin niin että innostuin ja hurahdin! Ja tikuttelin sitten pikavauhtia kahdet kirjoneulelapaset. Suurta innostusta sain helmikuussa myös töistä, oon niin innoissani kun pääsen tekemään niin mielettömän kivoja ja haastavia juttuja. Helmikuussa sain niin kivoja projekteja, että oon ihan pähkinöinä. Huippua olla oikeasti tosi innostunut työstään. Jokaisessa työssähän on omat hyvät ja huonot puolensa, eikä kaikki voi mitenkään olla aina mahtavaa ja innostavaa, mutta kaikenkaikkiaan oon töistäni todella onnellinen ja innostunut. Ja se tuntuu tiedättekö äärettömän kivalta!

Suosikkikäsityö: Maatuskalapaset! Ja toki myös nuo norjalaislapaset jotka tein ensin. En osaa päättää kummista tykkään enemmän, molemmat on ihania. Ja oon ylpeä itsestäni kun onnistuin! Kirjoneule kun on ollut mulle vierasta aluetta.



Paras aktiviteetti: Sohvalla röhnäys Olympialaisten kisakatsomossa. Pakettiin kuului olennaisena osana käsityöt (kirjoneuleet), äänekäs kannustaminen ja hyvät kisakatsomoeväät! 

Paras kirja: Helmikuussa en saanut yhtäkään kirjaa luettua loppuun, mutta yöpöydällä kesken mulla on Marian Keyesin Peiton alla, joka on kokoelma Keyesin kolumneja ja lyhyitä kertomuksia. Tämä onkin hyvä kirja luettavaksi silloin tällöin, koska lyhyille tarinoille on aina paremmin aikaa kuin kokonaiselle pitkälle romaanille.


Paras uudistus: Uusi tukka!




Kuukauden kosmetiikkasuosikki: Elizabeth Ardenin huulirasva, sekä Maybellinen kynsilakka, joita jo aiemmin hehkutinkin. Molemmat on olleet päivittäisessä käytössä. Mutta niiden lisäksi on pakko mainita vielä Dermosilin Vitamin E -käsivoide, niin loistava rasva ja ihana tuoksu! Dermosilin tuotteet on muutenkin mun ihan lemppareita, voisinkin joskus kirjoitella mun Dermosil- arsenaalistani, jos teitä kiinnostaa? :)



Paras sisustushankinta: Pässin pää- juliste sai vihdoin kehykset, makailtuaan ensin koko tammikuun ajan  paikkaansa etsien milloin missäkin. Sekä Annon ihana keraaminen purkki puisella kannella, vaikka en nyt olekaan ihan varma siitä, ostinko sen tammikuussa vai helmikuun alussa. Mutta se on ihana!






Siinä mun helmikuuni helmet. :) Mukavaa lauantai-iltaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti