5. maaliskuuta 2014

Sunday, Monday, Happy Days


Sain mieheltäni osana synttärilahjaa ihan mahtavan Pantone- mukin. Oon haaveillut tuollaisesta mukista ja höpötellyt siitä sen verran paljon, että mies oli päättänyt lopettaa mun jahkailut ja hankkia mulle tuollaisen mukin. Se on niin ihana!

Pantone-viuhka on mun yksi tärkeimmistä työkaluistani päivätyössäni, ja sen lisäksihän multa löytyy esimerkiksi tämä pakkaus pantonepostikortteja jo ennestään, jotka on ihan mun aarteita. Nuo kortit on hauskoja seinällä kollaaseissa tai jääkaapin ovessa, vielä toistaiseksi en oo raaskinut käyttää niitä postikorttitarkoituksessa ollenkaan. :D

Mutta siis, muki on ollut mulla haaveissa, ja tarkoituksenakin hankkia. Oon niin otettu että mies muisti! Ja näki vaivaa etsiäkseen ihanan värin mulle ebayn syövereistä.

Aion varmasti hankkia vielä termosmuki-versionkin, mutta jee, nyt mulla on Pantone-muki! Ja vielä ihanan hehkuvassa, keväisen vihreässä värissä. Vein tuon toimistolle työmukiksi, ja kyllä vaan hullu saa revittyä ilonsa pienistä jutuista, mut kovasti maistuu kahvi ja tee paremmalta työpisteellä kun on pirtsakka muki. :D Aion säilöä tuota hysteerisesti omalla työpisteelläni, ja pestä sen hellävaraisesti käsin, ettei sille vaan käy mitään. Mulla on kyllä paras mies kun se muistaa tällaiset pienet jutut joista oon haaveillut! Ja vielä toteuttaa ne. :P


Ystävät toi synttärilahjaksi mulle orkidean. Apua, kauankohan saan sen pidettyä hengissä? Mä rakastan kukkia, mutta en tiedä mitkä taikanäpit mulla on kun tapan aina ne kaikki. Vaikka yritän kastella ja hoitaa. Mutta Orkideat on kyllä niiiin upeita, yritän tämän kanssa parhaani! :D

Ja hei, arvaatteko mitä hankin itse itselleni synttärilahjaksi? Mitä musta pussukka pitää siis sisällään? Vinkkinä, että siellä on kaveri tuolle kellolle... :)


6 kommenttia:

  1. Vau miten hieno Pantone-muki! Tuo kyllä piristää kahvihetkeä :) Mulla ei ole mitään Pantone-asioita, vaikka olen haaveillut korteista yms. jo kauan. Myöhäiset synttärionnitelut :)

    VastaaPoista
  2. http://www.asuntomessut.fi/blog/sarin-puutarhat/orkidean-lannoitus-ja-hoito

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Hei kiitti linkistä, täytyypä tutustua tuohon niin ehkä saan orkideani pysymään hengissä!

      Poista
  3. myöhäiset synttärionnittelut! mun mielestä orkkideaa ei tarvitse hoitaa. olen saanut ne kukkimaan jo useasti minun hoidolla, mikä tarkoittaa joka toinen viikko yksi snapsilasi vettä. ja se kun alkaa kukkimaan uudestaan, niin en siirrä kukkaa, sillä mulla on useasti siirron jälkeen tippunut kaikki kukat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eeva! :) Mä oon saanut yhden orkidean aiemmin jo tapettua... :D Joten koitan nyt ainakin eri taktiikkaa tämän hoidossa kuin silloin viimeksi. :P Mutta käsittääkseni orkideat tykkääkin kun niitä ei liikaa hoideta, ainakin lannoituksen ja kastelun kanssa pitänee olla tarkkana ettei hoida liikaa, ja valoisuus on kai sitten se kolmas tärkeä asia. Toivottavasti tämä pysyy hengissä!

      Poista