5. toukokuuta 2014

Huhtikuun huiput


Olis taas kuukausikoosteen aika. :)

Huhtikuun paras hankinta: Kasa kirjoja, jotka tulen varmaan näpräämään ihan hiirenkorville kovan lukemisen seurauksena.


Kuukauden paras muistutus: Mun Origami- kuosiani saa edelleen äänestää... ;) Äänestysaikaa on jäljellä vielä kaksi viikkoa, sitten selviää syksyn Lotus Emilia -talouspaperin kuosi. Jännäks menee!

Suosikkikäsityö: Kuvioneuleet ja kuviovirkkaus oli kovimmat jutut edelleen viime kuussa käsitöiden saralla. Into ei vaan ota vieläkään laantuakseen, vaan valmiita kuvioneuleita ja kuviovirkkauksia on kuvausjonossa odottamassa esittelyyn pääsyä vielä useampia... :) Viime kuun suosikkikäsityö olkoon vaikkapa miehelleni kutomani kirjoneulevillasukat.




Kuukauden suurin innostus: Kuviovirkkaus! Ihan ehdottomasti. Se oli uusi juttu, jonka opettelin huhtikuun aikana, ja se on aika koukuttavaa.

Lempparein ruoka: Sushi. Sitä tuli syötyä parikin kertaa Yuki Sushissa Oulussa, sekä tehtyä kaksi kertaa itse. Jooo-o, myönnän et oon todella suuri jumittaja kaikessa mistä innostun. :D



Huhtikuun suurin herkku: Kiss Kiss -karkit! Niitä sai Stockan Hulluilta päiviltä pitkästä aikaa. Nam! Ihan parhaita.

Kuukauden kosmetiikkasuosikki: Guessin tuoksu, jonka sain mieheltäni lahjaksi, on ollut mun kuukauden tuoksuni. Keväinen ja raikas!


Kuukauden paras leivonnainen: Suklaapullat







Paras kirja: Molla Millsin Virkkuri 2. Ihana, ihana, ihana! Inspiroiva ja kaunis kirja.


Siinäpä mun huhtikuuni huiput. :) Mä jatkan iltaani vielä tunnin verran telkkarin äärellä, kun odottelen miestä kotiin iltavuorosta....  Mukavaa illanjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti