8. heinäkuuta 2015

Ihana Oulu





Maanantaina töiden jälkeen kierreltiin siskon kanssa Oulun torilla ja Kiikelissä, oli ihanan lämmintä ja kaunista. Oulu on kyllä ihana ja viihtyisä kaupunki, ja täällä on paljon kauniita paikkoja. Mun veri on aina jostain syystä vetänyt Ouluun, ja haaveilinkin tänne muuttamisesta; Kokkolassa asuessa sanoin aina että jos Kokkolasta johonkin haluaisin muuttaa niin se olisi Oulu. Ja täällä on kyllä hyvä, pian kahden vuoden asumisen jälkeen tämä tuntuu jo kodilta.

Tänään kutsuu Rotuaari Piknik; tiedossa hyvää musiikkia, rentoa meininkiä ja loistavaa seuraa. Kivaa siis tiedossa!

2 kommenttia:

  1. Minä itse koen enemmänkin ajautuneeni Oulun seudulla sattumien seurauksena, mutta hyvin olen jo viisitoista vuotta viihtynyt :) Kävitkö itse tuota suppailua kokeilemassa? Me testattiin laji siskon polttareissa ja oli mukavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun töiden perässä mekin tänne lopulta muutettiin, ihan sattuman kautta sikäli että täältä sain oman alani työpaikan, jotka suomessa on suhteellisen harvinaisia kun vaateteollisuus on siirtynyt pitkälti ulkomaille. :) Onneksi ajauduttiin siis Ouluun! Oulu kun oli yks mun lempparikaupungeista jo ennen tänne muuttamistakin.

      En oo päässyt vielä kokeilemaan suppailua, mutta se on mun "to do -listalla" ollut jo viime kesästä asti, tänä kesänä aion vihdoin käydä kokeilemassa. Juurikin tuossa Kiikelissä olis tarkoitus kokeilla. :) On kyllä varmasti kivaa puuhaa hyvällä säällä!

      Poista