28. elokuuta 2014

Hyväntekeväisyyttä designilla


Tänään töistä tullessani eteisessä mua odotti kaksi pikkuista pakettia. Jee, mun tilaamani korut oli saapuneet!

Toinen paketeista sisälsi Re:fashionin hyväntekeväisyysverkkokaupasta itselleni tilaamani Kiksin korvikset. Elokuun ajan auki olevan verkkokaupan myyntituotto menee lyhentämättömänä Uusi Lastensairaala 2017- keräykseen, joten halusin ehdottomasti tilata jotain itselleni, ja lahjoittaa samalla muutaman lantin hyvän asian puolesta. Aika mainio diili siis, sain 19 eurolla ihanat korvikset, sekä samansuuruisen summan lastensairaalan keräykseen!



KIKS oli mulle ennestään aika tuntematon merkki, mutta tutkiessani merkin nettisivuja olin positiivisesti yllättynyt huomatessani kyseisen merkin olevan oululainen. Kiksin tuotteet valmistetaan käsityönä kierrätys- ja ylijäämämateriaalista, ja nämä omat korvikseni on valmistettu kierrätetystä akryylista.

Korulippaaseeni lennähti myös uusi lintu, kun toisesta paketista paljastui titiMadamille alkuviikolla näpyttelemäni tilaus. En vaan voinut jättää tilaamatta, kun bongasin muutama päivä sitten sen kahdenkymmenen prosentin alen, joka koski koko tuotevalikoimaa titiMadamin nettikaupassa. Oon halunnut tätä ihanaa lintu -rintaneulaa jo niin pitkään, että nyt tilasin sen omakseni. Tuo uusi sävy - jade mirror - on uskomattoman kaunis, tiedän jo nyt että tuun käyttämään tätä korua tosi paljon!



Kumpi tilauksistani kolahtaa enemmän, vai kolahtaako kumpikaan? :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti