12. joulukuuta 2014

Ihana Olga


Kuuntelen yleensä radiosta lähinnä Yle X:ää, mutta tänä syksynä oon löytänyt yhden uuden kanavan - tai oikeammin yhden uuden radio-ohjelman, jonka jokaisen jakson olen kuunnellut. Kyseessä on niinkin yllättävä kanava kuin Yle Puhe, ja ohjelma on Olga Temosen maanantainen tunnin kestoinen keskusteluohjelma. Olga kutsuu jokaiseen jaksoon vieraakseen yhden julkisuudesta tutun naisen, jonka kanssa hän keskustelee elämästä ja milloin mistäkin mielenkiintoisista aiheista. Vieraina ovat olleet muun muassa Niina Backman, Inka Kallén ja Eija Ahvo. Kaikki sarjan jaksot ovat ainakin vielä kuunneltavissa ohjelman nettisivuilla täällä, josta itsekin oon jaksot kuunnellut. Viime viikkoina oon alkanut oikein odottaa maanantaita, jotta pääsisin kuuntelemaan taas uuden jakson. :)

kuva: Yle.fi  

Jos jotakin suomalaista julkkisnaista ihailen niin Olgaa, Olga on niin aito, rehellinen ja mukavanoloinen tyyppi.
Olgan kotona- tv-ohjelma oli ihan mun lemppari, joten kun kuulin, että Olgalta on tulossa oma radio-ohjelma, merkkasin sen muistiin. Ja nyt ajattelin, että täytyy vinkata tästä löydöstä muillekin, itse nimittäin olisin jaksanut kuunnella jokaisen jakson mielenkiintoista keskustelua vielä toisenkin tunnin. Suosittelen kyllä kuuntelemaan! Laittakaa vaikka ohjelma pyörimään, kun neulotte tai vaikkapa paketoitte joululahjoja. :)

Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti