31. tammikuuta 2015

Nyt se on mun!


Viime viikolla posti toi jotain, josta oon haaveillut pitkään. Mulla on ollut muutamakin Michael Korsin laukku haaveissa, ja viime vuoden alkusyksystä sain viimein päätettyä, minkä niistä hankin omakseni. Laukkumallin päätettyäni arvoin vielä hetken mustan ja konjakinruskean värin välillä, ja päätin viimein jättää värivalinnan kohtalon huomaan; ajattelin ostaa sen joka tulee aleen aiemmin. ;) Kun työsuhteeni vakinaistettiin alkusyksystä, päätin että hankin tämän haaveilemani laukun itselleni sen kunniaksi. Vanhana tarjoushaukkana päätin kuitenkin odottaa vielä parempia apajia, sillä tätä oli saatavilla useammassa nettikaupassa, ja tiesin että kyllä siitä vielä tiputetaan euroja pois kun maltan hetken odottaa.

Konjakinruskeat ilmeisesti myytiin loppuun syksyn aikana, mutta mustan kyttäilyä jatkoin, ja kyllä tätä on kytättykin... :D En klikannut tätä ostoskoriini vielä siinäkään vaiheessa, kun hinnasta oli tiputettu -30 %, sillä piheys iski ja päätin odottaa jos hinta vielä tippuisi. Ja kyttäily kannatti, sillä toissa viikolla laukun hinnasta lähti -45 % pois, ja mä olin salamana klikkaamassa omani ostoskoriin. Kävi kyllä loistava tuuri! Niinhän se on että kärsivällisyys palkitaan. ;)

Arvaatteko mikä laukkumalli on kyseessä? Lisää kuvia kaunokaisesta tulee taatusti myöhemmin, kun ehdin vähän kuvailla. :) Se on ihana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti