16. helmikuuta 2015

Hoitoa hiuksille


Kirjoittelin reilu vuosi sitten syväpuhdistavasta shampoosta, ja edelleen oon vahvasti sitä mieltä että sellainen pitäisi löytyä jokaisen pitkähiuksisen kylppäristä. Tykkäsin tosi paljon tuosta edellisestä Schwarzkopfin syväpuhdistavasta shampoostani, mutta koska vaihtelu virkistää, nappasin sen loputtua Stockan hyllystä kokeiluuni Moroccanoilin vastaavan putelin. Tämänkin valitsin lähinnä sillä perusteella, että se sattui olemaan tarjouksessa, ja mua on kiinnostanut kokeilla Moroccanoilin shampoita muutenkin. Aika sattuman kaupalla siis valitsin juuri tämän (vai houkutteliko putelin väri? :D).



Oon käyttänyt tätä nyt muutamia kertoja, ja täytyy sanoa että toimii ihan loistavasti. En ainakaan vielä tällä testauksella osaa sanoa, kumpi merkki on ollut parempaa, sillä molemmista oon tykännyt tosi paljon. Syväpuhdistavan shampoopesun jälkeen tukka on ihanan puhtaan ja kevyen tuntuinen, kun kaikki muotoilutuotejäämät ja vesijohtovesien metallien jämät on huuhtoutuneet hiuksista viemäriin. Mun hiustenhoitorutiineiden osaksi syväpuhdistavat shampoot on tulleet jäädäkseen!

Käytättekö te syväpuhdistavia shampoita? Mun tarvis skarpata hiusnaamioiden kanssa, niitä tulee käytettyä ihan älyttömän harvoin...


2 kommenttia:

  1. Mä en käytä erikseen syväpuhdistavaa shampoota, vaan silloin kun on ollut enemmän muotoilutuotteita yms. käytössä, pesen hiukset kahdesti shampoolla… eli siis suihkussa pesen shampoolla, huuhtelen, pesen uudestaan shampoolla ja sitten hoitoaineet kehiin. Ainakin Alankomaissa suositteli kampaaja tuota tapaa, ja kyllä hiukset on paljon puhtaamman oloiset (vai liekö kyseesä lume-efekti) kahden pesun jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän hiukset varmasti puhtaammiksi tulee tuplapesulla, itsekin teen noin jos hiukset tuntuu tavallista likaisemmilta tai hiuksissa on ollut vaikkapa kampauksen jäljiltä paljon muotoilutuotteita. :) Mutta tuo ei silti korvaa syväpuhdistavia shampoita, sillä tavallinen shampoo ei poista hiuksista noita kemikaalijäämiä, kannattaa siis kokeilla myös syväpuhdistavaakin shampoota. :)

      Poista