15. joulukuuta 2015

Luottotuotteita


Nyt on taas mun suihkugeeli- ja käsirasvavarastot täydennetty hetkeksi, sillä Dermosilin tilaukseni saapui. Rakastan noiden purkkien designia, ne on niin yksinkertaisia mutta kauniita. Ja tuotteet itsessään on niin loistavia hinta-laatusuhteeltaan, että mun tulee kyllä nykyään tilattua käsirasvat, vartalovoiteet ja suihkugeelit useimmiten tuolta. :)




Nuo minikokoiset käsirasvat on sellaisia, joita multa on pakko aina löytyä. Ihan täydellinen käsilaukkukoko nimittäin. :) Huulirasvat puolestaan myönnän tilanneeni täysin purkkien söpön ulkonäön vuoksi. :D Suloiset pienet metallipurkit oli vaan niin houkuttelevat.




Niin kauniita pakkauksia herkullisissa väreissä, että mun teki mieli kuvata näitä purkkeja vähän joka suunnasta... :D Onko teille Dermosil ennestään tuttu? Jos on niin onko teillä jotain lempparituotteita? Mun lempparit on ehdottomasti nuo minikokoiset käsirasvat, ja Vitamin E- käsivoidetta on myös aina oltava, mulla taitaa nyt olla kolmas tuubi sitä menossa... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti