11. syyskuuta 2017

Kuosirakkauteni: Sielulintu


Mulla on yksi suuri kuosirakkaus, jonka nimeen oon vannonut siitä asti kun ensimmäistä kertaa kyseisen kuosin näin.

Se kuosi on Verson Puodin Sielulintu, jonka on suunnitellut Elina Antila. Niin kertakaikkisen upea!



Multa löytyy kyseinen kuosi nyt viidessä värissä; yksi on jo aiemmin hankkimani musta joustocollege hopeapainatuksella, ja neljä näistä (hups!) on muuttanut meille nyt viime viikkoina. Turkoosin Sielulinnun voitin Verson Puodin facebookarvonnasta (kerrankin mulla kävi kunnon mäihä!), ja mustan sekä keltaisen ostin heti kun ne tulivat jokunen viikko sitten myyntiin. Minttua joustocollegea puolestaan oli pakko ostaa palanen, kun Verson Puodilla pari viikkoa sitten käydessäni bongasin tuota pienen palan palalaarissa edulliseen hintaan. Nämä on niin kauniita! Mitenhän raaskin leikata? :D




Sielulinnun lisäksi mun toinen suuri kuosirakkauteni on Nuppu Printin Sydäntalvi, joka myös oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Mikä on sun kuosirakkautesi? Aarre jota et raaski leikata, tai josta oot ommellut jo monta lempparia vaatekappaletta? Tai kangas jota hamstraat kaikissa väreissä? :) 

Haastan myös kaikki käsityöbloggaajat paljastamaan omat kuosirakkautensa, joko blogissa tai instagramissa (#kuosirakkauteni)! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanan kauniita värejä ja kiva toi kuosi.
    Mulla ei oo ompelutaitoa jotenka ei senpuoleen kuosirakkautta.
    Mulla väreistä on kirkkaat, olkoon kankaat tai langat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kirkkaat värit on kyllä kauniita sekä kankaissa että langoissa!

      Poista
  2. Tässä kohdin uskallan tunnustaa: just tilasin kolme metriä mustaa Sielunlintua. Ei mitään ajatusta, mitä siitä teen, mutta kun sitä kerrankin verkkokaupassa oli, niin tilasin heti reilummasti! :D Tunikat mulla onkin jo siitä mustasta ja mintusta, punaisesta vielä haaveilen, että ehdottomasti yksi munkin suosikkikuosi. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No varmasti löytyy kolmellekin metrille sielulintua käyttökohde! Tää on niin kaunis kangas :) Ja mäkin tilasin heti kun uudet värit tuli, etten vaa jää nuolemaan näppejäni! Sielulinnut kun on usein myyty loppuun ennenkuin oon ehtinyt ostamaan, nyt halusin varmistaa että saan näitä. :) Punainen on munkin haavelistallani, se olis niin upea jouluksi ja muutenkin talveksi! <3

      Poista