6. maaliskuuta 2014

Kultamutterit


Vilautin eilen jo kuvaa mustasta pienestä pussukasta, joka pitää sisällään itse itselleni hankkimani synttärilahjan. Pussukastahan siis löytyi pitkään haaveilemani Marc by Marc Jacobsin korvikset. :)


Marc by Marc Jacobsilla on aivan älyttömän kauniita koruja, juuri mun makuni mukaisia. Oon pitkään haaveillut merkin rannekoruista sekä korviksista, näin muun muassa. :D Myös vaatteita ja laukkuja kelpuuttaisin kyseiseltä merkiltä mielihyvin vaatehuoneeseeni, mutta niistä saisi maksaakin jo vähän korviksia enemmän. Vielä joskus aion kyllä Marc by Marc Jacobsin laukun hankkia, mutta nyt ei ollut sen aika.

Synttärilahjaksi päätin itselleni viimein ne korvikset ostaa, mutta sitten olikin edessä valinnanvaikeus. Nappikorvikset on mun juttu, ja lopulta päädyin punakullan sävyisiin muttereihin, koska ne sopivat yhteen mun Hilfigerin kelloni kanssa. Nuo mutterit on hauskan näköiset, mutta kuitenkin simppelit, siksi ne ehkä sulatti mun sydämen.

Harkitsin kyllä myös hopeisen värisiä pääskysiä, mustahopeisia pyöreitä nappeja, ja yksiä toisiakin punakullan värisiä pyöreitä kaunokaisia, mutta mutterit päätyi mun ostoskassiini. Ne pyöreät on olleet mallistossa niin pitkään, että niitä saa varmasti myöhemminkin, mutta nämä mutterit oli ainakin mulle uusi juttu, ja siksi ihastuin niin kovaa. :)




Ne on niin ihanat! Toivottavasti kestävät käyttöä ja pysyvät kauniina pitkään. :)

Mitäs pidätte mun hankinnastani? :)

6 kommenttia:

  1. Minäkin tykkään kovasti, ihanat! Itsekin kotiuttaisin mieluusti lähes minkä vain Marc by Marc Jacobsin koruista ja laukuista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mäkin! Ja joskus vielä laukun kotiutankin.. :)

      Poista
  2. Kivat korvikset! Yksinkertaiset mutta jujua! :)

    VastaaPoista
  3. On kyllä kauniit! Mistä niitä voisi löytää ja paljonko ne maksoi?

    VastaaPoista