4. maaliskuuta 2014

Viikon leivonnaiset


Taas on synttärit tässä taloudessa juhlittu tältä vuodelta, kun mies juhli ensin synttäreitään viime viikolla torstaina, ja mä sitten sunnuntaina. Siinä on hyvät ja huonot puolensa, että synttärit on näin lähekkäin. Huonona puolena ehkä ainakin se, että viikossa tulee syötyä aina kakkua niin että ällöttää. :D Vieraita kun tulee ripotellen, ja aina täytyy olla tarjottavaa.

Viikon sisällä oonkin leiponut kaksi juustokakkua ja muffineita. :D



Amerikkalaista suklaajuustokakkua. Ohje löytyy täältä. Suklaista ja hyvää.



Mun vakioreseptini on suklaarusinajuustokakku, jonka ohjeenkin oon postaillut tänne blogiinkin jo vaikka kuinka moneen kertaan. Tämä on miehen lempparia, ja yleensä teenkin tätä aina pyynnöstä miehen synttäreille, niin nytkin. :)


Muffinitkin paistui vakioreseptillä, Kinuskikissan tällä ohjeella. Wiener nougat crushin sijaan laitoin tummaa suklaata rouhittuna, ja makeita tuli niinkin. Kumma ettei näitäkään jäänyt yhtään pakastettavaksi... ;)


Että sellaisia oon leiponut nyt viikon sisään. Loppuviikolla on tulossa vielä kahdet vieraat, mitähän seuraavaksi leipoisin... :D Vinkkejä?


2 kommenttia:

  1. NAM mitä herkkuja! Tuon suklaarusina-juustokakun ohjeen kaivelin vanhoista postauksistasi. Oon ihan hulluna suklaarusinoihin, joten tästä lähtien meillä ei varmaan muita kakkuja kuin tuota syödäkkään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi joo tuota kannattaa kokeilla, on tosi hyvää! :)

      Poista