27. kesäkuuta 2015

Tuoksuja & punaa huulille


Käytiin juhannusviikon torstaina pikaisella visiitillä myös Kokkolassa, pitkästä aikaa. Kokkolassa on aina ihana käydä, mutta joka kerta joudutaan juoksemaan tukka putkella tapaamisesta toiseen, ja silti jää niin paljon tärkeitä tyyppejä ja paikkoja aina näkemättäkin, kun päivä ei vaan riitä. Tällä kertaa oltiin buukattu päiväohjelmaan kyläily kahdessa paikassa, mun entisten työkavereiden moikkaus mun vanhalla työpaikalla vaatekaupassa sekä pikainen pyörähdys kaupungilla.

Aina Kokkolassa käydessäni mun täytyy päästä käymään myös Sokos Emotionissa jos aikataulu suinkin sallii, koska se vaan on paras kosmetiikkaliike. Löydän sieltä hyvin kaiken tarvitsemani, hinnat on yleensä edullisia ja palvelu loistavaa. Mun vakkarimyyjä Maarit onneksi oli tällä kertaa paikalla, oli kiva vaihtaa kuulumiset samalla kun täydensin puutteita kosmetiikkavarastossani.



Hajuveden kanssa kävi hyvä tuuri; just kävellessä Emotionia kohti sanoin miehelle että tarvisin uuden putelin mun loppuneen Burberryn hajuveden tilalle, ja kas - se olikin just sattumalta tarjouksessa Emotionissa. :D Kuvassa vasemmalla mun edellinen, viimeistä tippaa myöten loppuun käytetty Burberryn Brit Sheer, ja oikealla uusi puteli samaa tuoksua.




Täydensin meikkipussiani myös uudella sävyllä Lumenen Huulikiiltokynästä, koska nää on nousseet mun lemppareikseni kun haluan sävyä huulille. Näitä voi sipaista taskupeilistä vähän ohimennen (toisin kuin huulipunaa), mutta silti pigmenttiä on reilusti. Tykkään! Tulee tällaisen laiskan huulipunankäyttäjänkin käytettyä punia vähän useammin.


Ostoskassiini sujahti kassalla lahjana myös Lumenen Koivu & Hunaja suihkugeeli sekä Luhdan käsipyyhe, ihana tapa muistaa vakkariasiakkaita - tulee erityinen olo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti