27. syyskuuta 2010

7 asiaa

Sain Jennikeltä tunnustuksen, mutta koska olen jo aiemmin pistänyt tämän eteenpäin niin kerron nyt vain tunnustuksen velvoittamat 7 asiaa itsestäni. :)


1. Olen maalaistyttö. Kotoisin maatilalta ja edelleen auttelen mahdollisuuksien mukaan tilan töissä kiireimpinä aikoina.

2. Minulla on koirakuume! Haluaisin kamalasti pienen koiran, mutta toisaalta järki haraa vastaan.

3. Koiran lisäksi haluaisin myös akvaarion, koska minulla sellainen kotikotona on ollut. Akvaariollekaan ei nykyisessä kämpässä ole tilaa, koska en halua ihan pientä purkkia vaan kunnollisen kokoisen.

4. Rakastan kaikkea tyttömäistä tilpehööriä. :D Omistan esimerkiksi rihkamakoruja, kynsilakkoja ja kaikenlaisia hiusaineita ihan älyttömät määrät. :D Ja silti hamstraan lisää! Jos kynsilakat ja hiusaineet yhtäkkiä loppuisivat maailmasta niin pärjäisin aika kevyesti varmaan kymmenen vuotta varastoillani. :P Shampoo loppuisi nopeasti mutta vahaa, tyvikohottajia ja tehohoitoja riittäisi kyllä. :D

5. Tykkään älyttömästi väreistä ja printtikuoseista. Ne eivät ehkä näy pukeutumisessani niin paljoa mitä oikeasti haluaisin, kun se musta vaan on niin helppo väri. :D

6. Olen koko ikäni tehnyt paljon töitä, ja kiitollinen siitä että sitä myötä olen oppinut aika toimeliaaksi ja reippaaksi. :) Koko opiskeluajankin olen työskennellyt koulun ohessa viikonloput ja iltoja, ja pakko kai se on myöntää että onhan se välillä aika rankkaa. No, työkokemus on kuitenkin arvokasta ja rahaakin tarvitsee. :)

7. Käsitöitä oon tehnyt ihan pienestä pitäen. Kiitos mummulle ja äidille jotka ovat jaksaneet innostaa ja opettaa. :) Jostain barbinvaatteiden ompelusta ja kaulahuivin kutomisesta se varmaan lähti, ja suurella innolla olen aina tehnyt. :D


Näin. Siinä ehkä minusta jotain mitä ette vielä tienneet. :)

2 kommenttia:

  1. No nyt saisi esittää toiveita haasteeseen jossa lupauduin lähettämään jotain pientä itsetehtyä. Eli vinkkejä otetaan vastaan :)

    VastaaPoista
  2. Epa: En osaa sanoa mitään vinkkejä, koska mitä sitten teetkin niin hyvää tulee. :) Eli joku ylläri! :D Onko sulla antaa vinkkejä takas päin? :D Mullaki tuo haaste vielä mietinnän asteella..

    VastaaPoista