7. maaliskuuta 2016

Vauvajuhlat


Kerroinkin aiemmin, että mut yllätettiin ystävänpäivänä Baby Shower- vauvajuhlilla. Itse juhlista mulla ei ole kuvamateriaalia kun mulla ei ollut kameraa mukana, mutta saamistani lahjoista löytyy kuvia joten julkaistaanpa ne vihdoin. :)

Mun pikkusiskoni oli toiminut juhlien järjestämisessä pääjehuna, ja ystävien kanssa puuhannut mulle vauvajuhlat yllärinä. Yllätys paljastui mulle vasta edellisenä päivänä kun mua pyydettiin saapumaan ystävänpäivänä siskoni kotiin tiettyyn aikaan. :) Siinäkään vaiheessa en tiennyt vielä ketä siellä mua odottaa, mutta oli mulla aavistus että vauvajuhlat on kyseessä. Suurin osa mun ystävistäni asuu muualla kuin täällä Oulussa, joten kaikki mukana järkkäilyssä olleet ei olleet luonnollisestikaan päässeet paikalle, mutta silti mua odotti siskoni eteisessä monta ihanaa ja tärkeää naista.


Vietettiin aikaa yhdessä, herkuteltiin, juteltiin, ja sain lahjaksi kauniin vaippakakun sekä ison kassin kaikkea tarpeellista itselleni sekä vauvalle. Huh tuota lahjakassin sisältöä, siellä oli vaikka mitä ihanaa! Olin äimistynyt jo kaikesta muustakin ihanasta mitä kassin uumenista kaivoin, mutta lopuksi mua odotti vielä lahjakortti lastentarvikeliikkeeseenkin, voi tytöt! Hauskana ohjelmanumerona jokainen ystävä teki myös omat veikkauksena vauvan sukupuolesta, syntymäpäivästä sekä tulevasta nimestä. Huhtikuun alkuun painottuivat syntymäpäiväveikkaukset, saapa nähdä osuuko joku oikeaan. Itse veikkaisin että vauva syntyy jo maaliskuun puolella, vaikka ei siitäkään mitään merkkejä ole vielä ilmassa - mulla on vaan sellainen tunne. :)







Ihana yllätys oli kyllä järjestetty, ja parastahan oli viettää hauska päivä yhdessä. Vaikka kaikki eivät olleetkaan keskenään kovin tuttuja ennestään, niin luullakseni kaikilla oli kivaa keskenään. :) Ystävänpäivä meni siis ystävien kanssa, mikäs sen parempaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti