12. marraskuuta 2014

Lokakuun parhaat


Lokakuun suosikkikäsityö: Sukat jotka neuloin ystävälleni ylläriksi. Lokakuussa puikot viuhui paljon enemmänkin, mutta valmistuneet käsityöt on joululahjajuttuja, joten ei niistä vielä sen enempää... :)



Kuukauden paras DIY-ohje:  Jakamani ohje virkattuun pieneen siksak-kuvioiseen pussukkaan.





Syyskuun kosmetiikkasuosikki: Otsatukalle on löytynyt pelastaja: Batisten kuivashampoo. Yön yli nukuttu otsatukka ei freesaannu ainakaan mulla edustuskuntoon ilman vesipesua shampoolla, tai kuivashampoota. Kuivashampoon etu on nopeus, ja sen hiuksiin jättämä kuohkeus. Oon toki kokeillut kuivashampoita ennenkin, mutta kaikista muista on jäänyt tummaan tukkaan vähän harmahtava värivivahde, siksi tää batisten tummalle tukalle tarkoitettu versio osuu ja uppoaa, tästä ei nimittäin jää harmaata tyveä. Mulla on menossa tästä jo toinen puteli, joten aika pitkään oon tätä jo käyttänyt. Jos siis hyvä kuivashampoo on hakusessa, kannattaa tutustua tähän. :)



Lokakuun suosikkikirja: Blog by the book. En oo ehtinyt kunnolla vielä kirjaa lukemaan, mut mielenkiinnolla oon selaillut ja lukenut pätkiä sieltä täältä, ja tää vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta opukselta! Täytyy perehtyä tähän ihan ajan kanssa. :)





Lokakuun huipuimmat hetket: Hauska viikonloppu vieraita kestiten, lasersota ja lautapelihetket iltamyöhällä, sekä se, kun olin ottamassa tuotekuvia ystäväni Annan tuotteista. Nuo hetket ainakin näin äkkiseltään tulee mieleen. :)


Kuukauden mielenkiintoisin projekti: Lights On! Niin hauskaa olla mukana. :) Jännityksellä odotan sekä sitä, mitä muiden tuunaajien käsistä syntyy, että sitä, mitä omasta valaisimestani lopulta tulee... ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti